nedräkning

Nu går dagarna för fort! Hinner inte med allt som jag behöver göra...
I fredags var jag, Pilla och Meja på badhuset, hon älskar att vara där. Hon är helt tokig!
På kvällen var jag med några vänner och käkade på after worken på jämtkrogen, sedan gick vi på hockey. Min sista hockeymatch. Allt jag gör nu känns som att det är sista gången...
I Lördags tog jag det bara lugnt. Linn och Hanna från min klass kom och överraskade mig med tårta och present. Det var väldigt oväntat så chokad blev jag!
Igår tog jag ner hästarna till ridhuset och red, Loppan var faktiskt väldigt fin med tanke på att han inte är i igångsättningsstadiet bara.
Idag ska jag åka till stan och handla massa grejor som jag kommer att behöva ha med mig när jag åker.
Jag åker på onsdag morgon, ska köra ner alldeless själv så känner ni någon som vill ha skjuts till Norrtälje på onsdag så vet ni att det finns!
Nä nu ska jag göra mig iordning så vi kommer iväg nån gång! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0