Tillbaka

Nu har jag haft ett uppehåll från bloggen väldigt länge, men nu är det slut med det! Nu är jag tillbaka för gott en tid framöver.

Hästarna har haft lite vila, loppan (olycksfågeln) gör illa sig lite hit och dit också. Han skrittar nu endast men jag ska börja trava och sätta igång honom ordentligt nu i veckan.
Rosie har haft en liten vila på två veckor med lite skritt och och något travpass i veckan, hon ska också börja ridas ordentligt i veckan!

Jag har varit förkyld fram och tillbaka i snart fyra veckor, var till doktorn i fredags och då har jag fått stafylokocker, har fått antibiotika som ska göra mig frisk. Mår dock mycket bättre redan, går ju visserligen på värktabletter dygnet runt!
Förutom min lilla åkomma så är det bra! Är överlycklig att det inte blivit kallt ännu, det är verkligen inte roligt med hästarna då när man inte har ridhus och konstant fryser!

För er som inte vet så flyttar jag ner till Marcus Westergren för att jobba om två och en halv vecka. Jag tar med mig både Rosie och Loppan. Det ska bli riktigt roligt och spännande. Skönt att komma bort och få göra något man vill!
Det går ju riktigt bra för Marcus nu också, han kom 1a och 2a förra helgen i Örebro på deras elit/nationella tävlingar i 1.50, inte illa!

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på filip och fredrik, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag är glad att du är tillbaka för gott en tid framöver... :P

2011-11-14 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0