Grattis Alex

Oj, då var man helt plötsligt 20.... Vuxen på riktigt, men jag känner mig inte äldre än 17. Haha!
Gårdagen var riktigt trevlig med alla tjejer i stallet, det får vi göra om! Idag har jag bakat två tårtor (vuxenpoäng). Lina e har varit och hälsat på mig idag så vi har varit ute på en tur med mina hästar! Det är roligt att vi kan ses lite mer numera, vi hängde ju ihop varje dag förr när vi bodde hemma båda två.
Jag har tom fått lite presenter... Snart ska vi gå iväg på middag hos Marcus och Lena. Som ni förstår så har min födelsedag varit bra trots att jag varit utan min familj, men som grädde på moset fick jag reda på att pilla, per, meja, Mille och mamma kommer och hälsar på mig den 10:e! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0