Pillrar tabletter

Jaha då var man förkyld nudå... Har inte blivit mycket sömn på nätterna, måste i princip sova sittandes, roligt!
Var ledig på fm så då red jag mina hästar. Loppan fick galoppera på ängarna och rosie fick gå ett dressyrpass. Välbehövligt för dem båda! Imorgon får nog rosie också galoppträna lite! På efm red jag tre hästar till så jag var ganska slut sen. La mig på soffan och sov direkt klockan fem när jag kom hem och vaknade nu, skönt! Som tur är är jag ledig imorgon ifall jag har svårt att somna ikväll, tror dock inte det. :) det är dagar som dessa som jag längtar hem....
En stor godisskål skulle ju inte sitta fel men jag får nöja mig med att göra mig någon middag så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0