Svullo

Alexandra sugen på socker dygnet runt, det är jag! Förstår inte, det är det enda jag har tänkt på nu i några dagar. Kommer som sagt var sluta med att jag blivit ett fetto. Men det äre kanske värt!?
Hästarna har hoppat idag, jag har hoppat fyra stycken. Inte min bästa dag men inte heller sämsta!
Igår höll jag på att få ett migränsnfall vilket resulterade i att jag svimmade när vi kvällsfodrade, otäckt! Har nya migränpiller som jag åt för första gången, vet inte om de var en bidragande faktor eller om det bara var så att jag svimmade för att jag var uppe och rörde mig. Brukar ju annars lägga mig i ett mörkt rum... Men ingen skada skedd, jag mår fint!

Bossen var i Göteborg i helgen och roade sig. De kom dock hem med en liten present åt oss så det var väl helt ok antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0