Hopptisdag

Nu har jag precis duschat och slängt ner mig i soffan med min godispåse! Det är jag värd efter denna dag! Kom hem från stallet vid nio och käkade middag, kan säga att jag var väldigt hungrig då! det är ju tisdag vilket innebär hoppdag! Jag hoppade ligona på fm, vi filmade så de kan lägga ut ny film på annonsen. På efm red jag två hästar sen hoppade jag mina hästar. Rosie hoppade riktigt bra idag! Och hör och häpna, hon håller på att lära sig att byta galopp efter 16 år. Är inte det fantastiskt? Jag är iaf helt lyrisk. Tänk vad det skulle underlätta på banorna för båda mig och henne. Jag lever på hoppet! Nä nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0