Torsdag

Idag har jag ridit fyra hästar inklusive mina egna. Loppan red jag ut i skogen i mörkret, det var väldigt uppskattat från honom! Rosie fortsatte att träna på sina galoppombyten. Det gick bra till en början sen gick det lite sämre. Jag slutade när det började gå bättre igen. Jag hoppas att hon ska kunna lära sig helt och hållet!
På lunchen tog jag och matilda och städade hela lägenheten, vi dammsög, torkade golv och dammtorkade så nu har vi det fint här hemma. Nu håller vi på att förbereda lite bak och så inför min födelsedag på lördag! :)
Imorgon ska vi gå ut i Norrtälje, vi blir ett gäng tjejer som ska käka, dricka lite och bada badtunna. Det ser jag fram emot! Men nu ska jag bädda ner mig i soffan, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0