Trött

Idag har jag varit trött hela dagen trots mina 9 timmars sömn, hur är det möjligt? Dessutom sov jag en stund på lunchen. Har väl sovit för mycket helt enkelt.
För övrigt har det varit en lugn dag. Har ridit tre hästar, mina hästar vilar idag. De hoppade igår, ingen av dem hoppade sådär super men förmodligen är det mitt fel... Rosie är ju lite väl tjaffsig när jag hoppar låga hinder, hon är lika tjaffsig när hon hoppar höga hinder men det känns inte på samma sätt!
Nu har jag precis käkat middag, egengjord gräddpytt med ketchup och rödbetor, (det var även dagens lunch). Väldigt gott iaf! Så nu har jag bäddat ner mig i soffan en stund innan jag förhoppningsvis ska ta en springtur och städa lite! Vi hörs!

Smarrigt va!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0