Det går bra nu

Igår tog rosie sig ut ur sin hage och gick omkull vilket resulterade i att hon gjorde sig illa på sitt bakknä och fick sy! Inte roligt!!! Nu skall hon stå på box någon dag sedan gå i sjukhage. Hon får inte röra på sig för mycket förrän stygnen har satt sig. Stygnen skall sitta i två veckor och förhoppningsvis har hon inte sträckt sig. För tillfället är hon inte halt men stel, hon går visserligen på smärtstillande så set kan vara svårt att avgöra hur ont hon egentligen har!! Inge feber och pigg annars, så jag hoppas att hon blir bra snart min lilla snuff!!

Idag har jag varit ledig, vaknade klockan sju och var klarvaken, mindre roligt när man väl har sovmorgon. Sov dock en timme efter lunch sen har jag sovit från sju till nu.. Har varit supertrött hela efm och är fortfarande trött!? Märkligt!

Tittar på the voice nu och tycker Carola är snyggare i håret än någonsin. Skit snygg färg och snyggt fall! Jag är avis!


Här har vi vår nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0