Latfia

Det är väl ingen som undgått hur lat jag är!? Idag har jag varit ledig på efm. Har legat på soffan sedan ett med undantag av att jag gick till stallet en halv timme. Har inte sovit så mycket och det är ju mest bara skit på tv:n så det har varit en tråkig efm. Jag har inte ens orkat laga någon middag, blev en apelsin och en popcornpåse. Funderar på om jag ska ta lite glass till efterrätt, vi får se. Kan hända att jag kommer hem fet sen. Skulle vara roligt att se vad vågen skulle stå på om jag vägde mig, har inte gjort det på någon månad. Vissa kroppsdelar har blivit mindre medan andra har blivit större! Mindre kul!

Loppan var hyfsat fin på hoppningen igår. Ibland hoppar han riktigt riktigt bra! Det blir bättre och bättre hela tiden. Det här med att jag tyckt att han inte alltid hoppat bra beror nog på orutin för han har visat att han kan. Rosies sår läker inte så fort som jag hoppats på så hon får vila ett tag till. Inte alls roligt. Det hade kunnat fått hänt i december, inte nu när det är massa tävlingar!!
Aja nu blir det glass, glee, greys och big brother, bra kväll! Vi hörs

Åt iaf ordentlig lunch idag, smarrigt var det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0